3 TVÁRE
SOCIAL MEDIA MANAŽÉRA

e-Kniha o práci social media manažéra

Spoznajte 3 kľúčové zručnosti social media manažéra. Pochopíte dôvod, prečo je tento človek potrebný pre vašu značku a ako bonus získate šablónu so zadaniami na otestovanie social media manažéra.

STIAHNUŤ E-KNIHU

e-Kniha je už nachystaná...

Do formulára nižšie vložte vaše krstné meno a email, na ktorý vám pošleme 1. Slovenskú e-Knihu o práci a povolaní social media manažéra v PDF.

Váš e-mail spracovávame za účelom zaslania e-Knihy, prípadne nových článkov, tipov a noviniek z web stránky SocialMediaManažér.sk a blogu LukasFranko.sk s frekvenciou max. 1x do mesiaca. Prevádzkovateľom je Digitálny Nomád s.r.o. Odoslaním vyplneného web formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov na uvedený účel. Zásady spracovania osobných údajov si môžete pozrieť tu.

e-Kniha 3 tváre social media manažéra

FACEBOOK, GOOGLE, INSTAGRAM, ALEBO BLOG?

vyskladáme marketingové riešenia a navrhneme social media kampaň na mieru

  • Social media branding

    Budujeme povedomie o značke vašej spoločnosti na sociálnych sieťach, blogu a vo vyhľadávačoch – píšeme a zdieľame príspevky s hodnotou, odpovedáme na správy a komentáre, vytvárame a nasadzujeme reklamu.

  • Social media marketing

    Reklama a obsah na sociálnych sieťach, či Google sú v dnešnom online svete naozaj potrebné. Navrhujeme stratégiu social media kampaní, ktoré pozostávajú z mixu obsahového a výkonnostného marketingu.

  • Social media copywriting

    Vymýšľame a tvoríme obsah, ktorý informuje, vzdeláva, zabáva a získava pozornosť potenciálnych zákazníkov. Baví nás hrať sa so slovami, či myšlienkami a vdýchnuť im život, vizualizovať ich kreatívnou formou.

  • Social media management

    Profesionálna správa profilu, či stránky na sociálnej sieti je rozdelená na denné, týždenné a mesačné činnosti. Denne sa staráme o profil, vykonávame mnoho aktivít s cieľom budovať vzťah s fanúšikmi a zákazníkmi.

…spoznajte náš postup (spolu)práce v 6 krokoch

Profesionálna správa sociálnych médií je rozdelená na denné, týždenné a mesačné činnosti. Denne prinášame riešenia pre vyvážený pomer obsahového a výkonnostného marketingu pre vašu značku.

mám záujem o social media manažéra

KROK 01 | Audit značky a publika

Dokonalé spoznanie a pochopenie vašej značky je úlohou auditu. Analyzujeme a skúmame značku, aby sme pochopili hodnotu produktov, či služieb pre zákazníka. Urobíme analýzu vašej marketingovej stratégie, kľúčových slov, konkurencie, či cieľov a očakávaní. Znalosť cieľového publika a fanúšika je základom pre správnu komunikáciu a budovanie vzťahov.

Stratégia obsahu a kampane | KROK 02

Na základe auditu vypracujeme social media stratégiu, ktorá vychádza z obsahového marketingu. V stratégii definujeme ciele obsahu a komunikácie, vytvárame zákaznícke persóny a navrhujeme tematické série príspevkov pre obsahovú a reklamnú kampaň. Vzniká tak komunikačná mapa vašej značky na sociálnej sieti.

KROK 03 | Kreatíva a copywriting

Návrhy obsahových a reklamných príspevkov spracujeme textovo a graficky do rôznych foriem. Výberom konkrétnej formy príspevku tvoríme text rečou publika, ktorý následne dopĺňame vizuálom. Rôznorodosť a pestrosť dosahujeme vhodným výberom, či kombináciou foriem príspevkov. Za jedným príspevkom je v priemere 1,5 hodiny kreatívnej práce, preto tvoríme príspevky, ktoré sú kvalitné, majú určitý zámer a zdieľajú hodnotu. Preferujeme kvalitu a nie kvantitu.

ČO ROBÍME?

...tvoríme obsah a stratégie pre sociálne médiasociálne sieteblogywebstránkyčokoľvek

Editorský kalendár | KROK 04

Príspevky už máme vytvorené. Nastal čas aplikovať komunikačnú mapu do digitálneho prostredia – k tomu nám slúži editorský kalendár. V kalendári plánujeme dátum publikovania jednotlivých príspevkov, teda vzniká plán príspevkov a my tak máme skvelý prehľad o tom, čo, kedy a ako bude publikované. Dôležitosť editorského kalendára spočíva v tom, že publikovanie príspevkov plánujeme minimálne jeden týždeň vopred, aby sme predišli nečakaným komplikáciám.

KROK 05 | Správa profilu na sociálnej sieti

Publikovaním príspevkov to nekončí – staráme sa. Správa profilu na sociálnej sieti je rozdelená na denné, týždenné a mesačné činnosti. Denne sa staráme o váš profil, vykonávame mnoho aktivít a činností s cieľom budovať vzťah s fanúšikmi. Medzi hlavné aktivity patrí pridávanie príspevkov, komunikácia s fanúšikmi, správa komentárov, ale aj zákaznícky servis a správa reklamy.

Report | KROK 06

Prínos našej práce neustále vyhodnocujeme a pravidelne podávame správy o aktivitách a činnostiach. Sledujeme štatistiky a dynamicky navrhujeme možnosti ako využívať platenú, či neplatenú reklamu a akým spôsobom komunikovať s vašimi fanúšikmi čo najefektívnejšie.

SPOKOJNOSŤ NAŠICH KLIENTOV HOVORÍ ZA VŠETKO...

  • Naše očakávania a požiadavky od spolupráce boli: zvýšenie aktivity na FB a spropagovanie produktov. Pomohli ste nám s celým našim FB. Ukázali ste cestu, že aj vejáre sa dajú aktívne propagovať. Sme spokojní s vašimi službami a hodnotíme ich slovom SUPER. Rýchla komunikácia, všetko dodané na čas, aktivita z vašej strany.

    Katka Katka majiteľka Vejare.sk
  • Naša spoločnosť sa venuje stavebníctvu, sme špecialistom na kompletnú realizáciu a zhotovenie monolitických železobetónový konštrukcií. Požiadavky od našej spolupráce boli, aby naši partneri po preštudovaní našej stránky mali predstavu o tom, aké stavby realizujeme. Pomohli ste nám v prezentácii našej spoločnosti v očiach našich potenciálnym partnerov – majú konkrétny prehľad o našich službách. Som úplne spokojný s vašimi službami.

    Zoltán Kőrösi Zoltán Kőrösi majiteľ a konateľ spoločnosti LEKOR spol. s.r.o. | lekor.sk
  • Naša spoločnosť predáva biospálňové nábytky, zdravotné rošty, ortopedické matrace a kašmírové-vlnené výrobky. Od našej spolupráce som očakávala, aby sa zvýšila návštevnosť našej predajne v Bratislave i oslovenie čo najviac potenciálnych zákazníkov. Ako pozitívum uvádzam, že na základe našej spolupráce na sociálnej sieti Facebook, sme získali nových zákazníkov. S prístupom a profesionalitou pána Ing. Lukáša Franka som maximálne spokojná. Vždy som veľmi ocenila jeho kreativitu a grafické riešenie v oblasti tvorby reklamy. Veľké ďakujem!!!

    Alžbeta Rajciová Alžbeta Rajciová majiteľka a konateľka spoločnosti | demko.sk
  • S prácou Lukáša sme boli veľmi spokojní. Počas konferencie WordCamp Bratislava 2017, aj mimo nej to na našich profiloch naozaj žilo 🙂

    WordPress Slovensko WordPress Slovensko wp.sk
  • Sme občianske združenie, ktorého iniciatívou je ukázať ako môžete nájsť váš zmysel života tým, že budete robiť to, čo vás skutočne baví a necháte si za to platiť. Pomáhame ľuďom objaviť ich talent, následne ho rozvinúť a napokon pretaviť do osobnej značky. Spoluprácou sme očakávali kompletnú digitálnu identitu (branding) pre náš inštitút – potrebovali sme vytvoriť a nasmerovať našu značku v digitálnom svete. Sme nadmieru spokojní s komplexnými (nielen) digitálnymi službami z vašej strany. Ste skutoční kreatívci a robíte to s láskou a citom. Ďakujeme krásne.

    MAOi Inštitút pre Digitálnych Nomádov o.z. MAOi Inštitút pre Digitálnych Nomádov o.z. maoi.sk
  • Víziou projektu je prinášať inovatívne vzdelávanie na školy s využitím metód formálneho, neformálneho a zážitkového vzdelávania prostredníctvom service learning za účelom komplexného rozvoja mladého človeka (hard & soft skills). Od našej spolupráce sme očakávali nadčasový dizajn a obsah webu, pretože sa jedná o dlhodobý a pravidelný projekt na školách. Ďakujeme za kreatívu a copywriting. Vymysleli ste a nasadili kampaň zameranú na študentov – začínajúc web stránkou a online kurzom, cez emailovú podporu až po sociálne siete.

    Vzdelávanie 2.0 Vzdelávanie 2.0 vzdelavaniedvanula.sk

MÁTE ZÁUJEM O SOCIAL MEDIA MANAŽÉRA?

social media manažér je človek mnohých tvári, zručnosti a rolí
buduje povedomie o vašej značke na sociálnych sieťach a vo vyhľadávačoch

MÁM ZÁUJEM O SOCIAL MEDIA MANAŽÉRA